Σάββατο, 26 Δεκεμβρίου 2009

Συνέντευξη από το you.gr

1. Τι ακριβώς είναι το you.gr ;

To www.you.gr αποτελεί το ηλεκτρονικό κατάστημα της Info-Quest, η λειτουργία του οποίου πλαισιώνεται από πανελλήνιο δίκτυο 75 συνεργαζόμενων καταστημάτων και από τηλεφωνικό κέντρο επικοινωνίας και υποστήριξης. 

2. Πώς ακριβώς λειτουργεί;

Tο U προσφέρει άμεση πρόσβαση σε επιλεγμένα προϊόντα, ολοκληρωμένες λύσεις, υπηρεσίες, αλλά και τεχνολογική γνώση σε καταναλωτές και μικρές ή μεσαίες επιχειρήσεις, προσδίδοντας προστιθέμενη αξία και εξασφαλίζοντας οικονομία στη συνολική χρήση των προϊόντων και των ολοκληρωμένων λύσεων, από τη στιγμή της αγοράς τους ως και την τεχνική υποστήριξή τους.

3. Πότε και πώς ξεκίνησε η γενική ιδέα του online shopping?

Ήδη από το 1997, η Info-Quest, στράφηκε στο Διαδίκτυο για τη διάθεση των προϊόντων της, δημιουργώντας το Β2Β portal Quest On Line για τους πελάτες χονδρικής διάθεσης. Ως απόρροια των παγκόσμιων εξελίξεων αναφορικά με τη διάθεση των προϊόντων τεχνολογίας, σε λιγότερο από μια δεκαετία αργότερα, δηλαδή το Δεκέμβριο του 2006, η ιστοσελίδα www.you.gr είναι στον αέρα, στοχεύοντας στην καταναλωτική και επαγγελματική αγορά με B2C τρόπο λειτουργίας.

4. Πόσα μέλη και πόσους επισκέπτες δέχεται η ιστοσελίδα καθημερινά κατά μέσο όρο;

Σε καθημερινή βάση, το ηλεκτρονικό κατάστημα δέχεται περί τις 20.000 επισκέψεις, ενώ οι εγγεγραμμένοι χρήστες του ξεπερνούν τους 30.000

5. Για ποια είδη προϊόντων ενδιαφέρεται πιο πολύ ο κόσμος; 

Οι επισκέπτες στοχεύουν κατά κύριο λόγο στην αγορά notebook και netbook, τηλεοράσεων, φωτογραφικών μηχανών και βιντεοκάμερων, ενώ πόλο έλξης αποτελεί και το σύνολο των προϊόντων της Apple, από την πρώτη κιόλας στιγμή της διάθεσής τους. 

6.  Ποια πλεονεκτήματα έχει η αγορά μέσω Ίντερνετ και ποια μειονεκτήματα;

Η αγορά μέσω του Διαδικτύου πλεονεκτεί σε σχέση με την παραδοσιακή διαδικασία αγοράς ως προς τη δυνατότητα διερεύνησης των προιόντων διαφορετικών προμηθευτών και σύγκρισης των χαρακτηριστικών και των τιμών τους, όπως επίσης ως προς τη μη χρονική δέσμευση. Ως πιθανά μειονεκτήματα, θα μπορούσαμε να καταγράψουμε την απουσία επαφής με τον προμηθευτή, όπως επίσης και την έλλειψη αξιοπιστίας και ασφάλειας στις συναλλαγές, φαινόμενα που παρατηρούνται κάποιες φορές. 

7. Πόσο δύσκολο ήταν να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του κόσμου, καθώς υπάρχουν πολλά άλλα e-shopping sites;

Tο www.you.gr κέρδισε σχετικά εύκολα την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, χάρη πρωτίστως στην πολυετή εμπειρία της Info-Quest στην Ελληνική αγορά τεχνολογίας και στη συνέχεια χάρη στην επαφή του πελάτη με το Call Center για διευκρινίσεις και πληροφορίες και στο υψηλού βαθμού ασφαλείας σύστημα online συναλλαγών. 

8. Φαίνεστε ευαισθητοποιημένοι σχετικά με το περιβάλλον…

Τέλος, η λειτουργία του U συμβαδίζει με την προστασία του περιβάλλοντος, καθώς γίνεται μέσα από ένα πλέγμα φιλικών προς το περιβάλλον ενεργειών, όπως η ανακύκλωση συσκευών, υλικών συσκευασίας, toners, μπαταριών και ηλεκτρικών λαμπτήρων, παράλληλα με τη μείωση κατανάλωσης ενέργειας και την προστασία του πρασίνου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου