Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2009

"Δίνει" τους χρήστες στις επιχειρήσεις το Facebook

Να δώσει τα στοιχεία των χρηστών στις μεγάλες επιχειρήσεις θέλει το Facebook προκειμένου να ρευστοποιήσει τη δημοτικότητά του με ζεστό στοχευμένο διαφημιστικό χρήμα.

Το Facebook θέλει να αξιοποιήσει την τεράστια βάση δεδομένων που αποτελείται από πάνω από 150 εκατομμύρια χρήστες παρέχοντας πληροφορίες για τους χρήστες στις μεγάλες εταιρείες έτσι ώστε αυτές να μπορούν να προβάλλουν διαφημίσεις ανάλογα με τα ενδιαφέροντα των χρηστών.

Ο ιδρυτής του Facebook, Mark Zuckerberg, θέλει να μετατρέψει τους χρήστες σε διαφημιστικά πειραματόζωα αφού αρχικά η εταιρεία του θα παρέχει πρόσβαση σε ένα τεράστιο δείγμα καταναλωτών στους οποίους οι εταιρείες θα θέτουν στοχευμένες ερωτήσεις και θα ζητούν την αξιολόγηση των προϊόντων τους.

Οι εν λόγω πληροφορίες είναι πολύτιμες για τις μεγάλες εταιρείες που θα μπορούν να προσεγγίζουν ομαδοποιημένες κατηγορίες χρηστών και να κάνουν έρευνα για την επιτυχία των προϊόντων τους.

Οι οργανώσεις προάσπισης των προσωπικών δεδομένων μελετούν τις νέες αποφάσεις του Facebook και οργανώνουν την αντίδρασή τους ενάντια στην αξιοποίηση προσωπικών δεδομένων για το όφελος των εταιρειών.

Το Facebook ήδη εφαρμόζει σύστημα στοχευμένης διαφήμισης που επιτρέπει στις εταιρείες να προβάλλουν διαφημίσεις ανάλογα με τις πληροφορίες που παρουσιάζει ένας χρήστης στο προφίλ του.

Oι διαφημιστές μπορούν να επιλέξουν να προβάλλουν διαφημίσεις ανάλογα με το φύλο και την ηλικία σε 450.000 νέους χρήστες του Facebook ενώ, σε περίπτωση που οι διαφημιστές δείξουν ενδιαφέρον, αναμένεται το σύστημα στοχευμένης προβολής να επεκταθεί στο σύνολο των χρηστών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου