Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2008

Need for Speed: Undercover

Επιστροφή στην επιτυχημένη συνταγή που εισήγαγε το Underground


Αναμφίβολα, το τελευταίο μέρος της σειράς Need For Speed, γνωστό με τον υπότιτλο "ProStreet", δεν κατάφερε να αποκομίσει ιδιαίτερα θετικές εντυπώσεις -στην πλειοψηφία των κριτικών- δεδομένου ότι έκανε μία πλήρη στροφή στο επιτυχημένο ύφος των προηγούμενων τίτλων.

Εύλογα λοιπόν, η καινούρια προσπάθεια της Black Box (υπεύθυνη για τα Need For Speed από το Underground και μετά) μας μεταφέρει για άλλη μία φορά στους παράνομους αγώνες ταχύτητας στους δρόμους της φανταστικής πόλης Tri-City Bay.

Στην παρουσίαση του Undercover, η οποία έγινε από τον Jesse Abney της προαναφερθείσας ομάδας ανάπτυξης, έγινε γνωστό πως θα παίρνουμε το ρόλο ενός μυστικού αστυνομικού, κάτι το οποίο μάλλον προδίδεται από τον υπότιτλο.

christina_milian_19.jpg

Για άλλη μία φορά η ιστορία θα προωθείται μέσω cutscenes, όπου θα βλέπουμε πραγματικούς ηθοποιούς, με τη διαφορά πως αυτή τη φορά τα γυρίσματα έλαβαν χώρα στο Hollywood. Η παραπάνω πληροφορία μάλλον μεταφράζεται στην ύπαρξη πραγματικών σκηνικών, σε αντίθεση με τα ψηφιακώς σχεδιασμένα backgrounds που υπήρχαν από το Underground και ύστερα, ενώ έγινε γνωστό πως η συνολική τους διάρκεια θα ανέρχεται στα -περίπου- τριάντα λεπτά. Εξαρχής θα γίνεται να περιφερθούμε ελεύθερα στους δρόμους της Tri-City Bay, αν και δεν έγινε σαφές αν θα υπάρχει κάποια ανταμοιβή για την εξερεύνησή της -εκτός από τα πιθανά κυνηγητά που μπορεί να έχουμε σε περίπτωση που βρεθούμε στο οπτικό πεδίο κάποιου αστυνομικού αυτοκινήτου. Βλέποντας το σύνολο του χάρτη μπορούμε να πούμε πως η έκταση της νέας πόλης είναι απόλυτα ικανοποιητική, προσφέροντας τρία μεγάλη νησιά, τα οποία ενώνονται με τεράστιες γέφυρες.need-for-speed-undercover-42.jpg Όπως ανέφερε άλλωστε ο Jesse Abney, η Tri-City Bay είναι η μεγαλύτερη πόλη που έχει δημιουργήσει μέχρι σήμερα η Black Box. Σε επίδειξη του gameplay αποκαλύφθηκε ένα νέο mode με όνομα Highway Battle, το οποίο μας τοποθετεί σε έναν μεγάλο αυτοκινητόδρομο όπου θα έχουμε ως στόχο να βρεθούμε μπροστά από το εκάστοτε αντίπαλο αυτοκίνητο με το πέρας ενός προκαθορισμένου χρονικού διαστήματος. Το Undercover αναμφίβολα χρησιμοποιεί ένα arcade σύστημα χειρισμού, το οποίο καταφέρνει να είναι ιδιαίτερα διασκεδαστικό, επιτρέποντας στην γρήγορη οδήγηση και την εύκολη πραγματοποίηση διαφόρων δύσκολων ελιγμών. need-for-speed-undercover10.jpgTα αυτοκίνητα αντιδρούσαν όπως ακριβώς θα περιμέναμε σε μία ταινία δράσης. Τα οχήματα θα γίνεται να αλλοιωθούν σε αρκετά μεγάλο βαθμό εξωτερικά, ωστόσο οι ζημιές δεν θα μεταφράζονται ποτέ μηχανικά. Aυτή η απόφαση έγινε έτσι ώστε να μη δίνεται η εντύπωση στον παίκτη πως τιμωρείται για την προσπάθειά του να τρέξει στα άκρα. Όλο το παιχνίδι θα διαδραματίζεται σε μία συγκεκριμένη ώρα της ημέρας, η οποία τοποθετείται περίπου στις 6:30 π.μ. Ο Jesse Abney την ονόμασε χαρακτηριστικά «μαγική ώρα της ημέρας» και υποστήριξε ότι προσφέρει τον ιδανικότερο φωτισμό.

Οπτικά το NFS Undercover, αν και δεν προσφέρει κάτι το ξεχωριστό, βρίσκεται σε ικανοποιητικά επίπεδα αποδίδοντας μία «συμπαγή» εικόνα της πόλης.

1 σχόλιο:

  1. Παιδιά από τα καλύτερα need for speed που έχω ποτέ παίξει "γραφικάρες" και πολύ καλους αγώνες αν και δεν έχει drag και drift :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή